Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Anne Hofwegen-Ruhe - WaarBenJij.nu Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Anne Hofwegen-Ruhe - WaarBenJij.nu

Grand canyon

Blijf op de hoogte en volg Anne

05 Mei 2019 | Verenigde Staten, Grand Canyon

America

(Even een inhaalslag want we hadden geen bereik)

Na een rit van circa 480 km zijn we 4 mei aangekomen in de grand canyon...prachtige campground in de grand canyon zelf (mooi om te zien hoe iedereen hier om gaat met de natuur, geen afval in de natuur, elanden lopen hier rond op de camping (niemand voert de dieren en de dieren bedelen niet)

5 mei hebben we de helicoptervlucht gedaan (een wens van moon), wat een ervaring....eerst vlieg je over uitgestrekte bossen, dat is al een ervaring op zich (piloot en alleen stuurknuppel; leek net of hij een computer spel zat te spelen) en dan op eens in de diepte ligt de grand canyon (moon en ik vonden dat best emotioneel; de mannen hadden daar geen last van haha). Het is zo ongelofelijk mooi en zo indrukwekkend. Later op de dag hebben we langs de rim gelopen en waren weer onder de indruk, als mens ben je zo nietig als je daar staat.

De dag hebben afgesloten met een heerlijke hamburger van moon.

• 07 Mei 2019 - 14:53

Sander:

Indrukwekkend!

• 07 Mei 2019 - 17:36

Jolien:

Hi allen!
    Wat gaaf, zo’n helikopter vlucht geeft je een mooi overzicht vanaf boven af. Ik kan mezelf goed voorstellen dat je van dit natuurschoon onder de indruk bent. Ik moet erg lachen om die foto waar die eland bij loopt te grazen. Echt even terug in de natuur.
    Slapen jullie lekker in de camper?
    Wij zijn nu in een café Liverpool - Barcelona aan het kijken.
    Groetjes

• 08 Mei 2019 - 14:44

Saskia:

hallo allemaal, ziet er allemaal goed uit! mooi hoor! wij vonden het daar ook zo mooi en indrukwekkend! goeie reis nog en geniet ervan!