Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Anne Hofwegen-Ruhe - WaarBenJij.nu Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Anne Hofwegen-Ruhe - WaarBenJij.nu

Lake Powell

Blijf op de hoogte en volg Anne

07 Mei 2019 | Verenigde Staten, Page

Gisteren vertrokken naar Page met Theo aan het stuur....prachtige rit langs de grand canyon. In Page campground aan the Lake Powell met prachtig uitzicht op het meer, zie foto’s. Het is hier muisstil....Gisteren heerlijk geluierd en gelezen.

Vanmorgen de Glenn dam bezocht en s middags naar the Antelope canyon....schitterend, ongelofelijk mooi...

De dag afgesloten met spareribs en pulled chicken bij Johns bbq.

Oeps stevig windje vanmiddag was onze was weggewaaid en de stoelen....gelukkig lieve buurman die heeft alles voor ons bij elkaar geraapt.

• 10 Mei 2019 - 16:10

Jolien :

Wauw de antilope canyon is nog mooier dan ik dacht.
    Hoe is het rijden in de camper en hebben jullie lekker weer?
    Fijn zo’n buurman, reist die ook mee ;-)

• 15 Mei 2019 - 16:55

Huib:

Heel leuk om jullie zo op de voet te kunnen volgen middels reisverslagen en zeer indrukwekkende foto`s. Ik zie wel dat jullie niet echt haast maken om voor de Europese verkiezingen weer in het land te zijn, het is immers vakantie .............