Monument valley - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Anne Hofwegen-Ruhe - WaarBenJij.nu Monument valley - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Anne Hofwegen-Ruhe - WaarBenJij.nu

Monument valley

Blijf op de hoogte en volg Anne

08 Mei 2019 | Verenigde Staten, Monument

Vandaag zijn we op weg naar monument valley, we zijn eerst naar horse shoe band gegaan. Prachtige plek. Je verbaast je altijd over de toeristen die op het puntje van zo n rots gaan staan voor de foto.

Onderweg hebben we ook regen gehad maar nu schijnt de zon weer.

Dit is een rustige route.

We zijn nu bij rv gouldings en slapen vannacht tussen de bergen. Nu doen we lui want morgen hebben we veel kilometers te rijden als we naar bryce gaan.

• 09 Mei 2019 - 17:46

Josje:

Anmoon en theoron jullie maken een mooie reis camper ziet er top uit...maak van de camper binnen wat fotos
    ..ik blijf jullie volgen

• 09 Mei 2019 - 17:56

Rob Tolen:

Hoi familie,

Leuke foto's en berichtjes.
    Fijne vakantie en heel veel plezier en verbazing.

Gr Rob, Gitta en de kids

• 09 Mei 2019 - 21:17

Monica:

We zullen ook nog binnen foto’s van de camper maken

• 10 Mei 2019 - 16:09

Jolien:

De naam doet eer aan, wat een natuur schoon is de horse shoe.
    Na regen komt zonneschijn, jullie zijn er lekker uit met elkaar en een rustdag moet ook kunnen. Jullie zijn tenslotte met vakantie!
    Onwijs leuk om zo mee te lezen waar jullie verblijven en ondernemen :-)

• 11 Mei 2019 - 09:47

Gitta:

Deze foto's vind ik prachtig. Wat een ervaring om daar te staan. Heel veel kusjes voor jullie allemaal.