death valley (32 graden) - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Anne Hofwegen-Ruhe - WaarBenJij.nu death valley (32 graden) - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Anne Hofwegen-Ruhe - WaarBenJij.nu

death valley (32 graden)

Door: Moon en An

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 Mei 2019 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Heerlijk die warmte ....het is 1 zandbak met rotsen en natuurlijk de cactus ontbreekt niet....ook dit landschap heeft iets dat dorre uitgestrekte land....onze campground zag er net zo...haha....er stond 1 klein hokje en dat was the office ...er konden 3 personen in....(maar airco gekoeld) de andere helft van het gebouwtje bestond uit 2 schitterende doucheruimtes met toilet en wastafel (ongelofelijk zo midden in the desert) ....prima weer voor een wasje....

(onderweg had ik de camper een parkeerplaats opgedraaid voor een lunch, leek mij een leuke plek, er is verder onderweg niet veel, behalve een grote gevangenis, bleek een brothel, ik kende het woord niet haha).
Lunch was prima (een beetje vet......)

En op veler verzoek de inrichting van de camper......(er zijn 3 twee persoonsbedden. 1 groot en 2 kleinere, doordat achterin een uitschuifbaar gedeelte is, heb je een groot bed) en nee we eten niet iedere dag hamburgers, we koken ook gewoon normale pot, een pasta of we maken een gehaktballetje met groente, of we eten een heerlijk kipgerecht van Ron met rijst.

• 16 Mei 2019 - 12:17

Tante Jeanne En Oom Wim:

wij genieten van jullie reisverslag
    hebben zelfs al tot 16 mei gezien
    wat avontuurlijk
    nog veel plezier en veel groetjes van ons
    Jeanne en Wim

• 17 Mei 2019 - 10:11

Jolien:

Hi allen,

Wat leuk om ook de camper van binnen te zien. Prima plek, misschien ook leuk om jullie signature recept van deze reis te delen ;-)
    Ik ben gisteren weer begonnen met werken na ook een heerlijke vakantie
    Liefs