Van 0 graden naar 20 graden - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Anne Hofwegen-Ruhe - WaarBenJij.nu Van 0 graden naar 20 graden - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Anne Hofwegen-Ruhe - WaarBenJij.nu

Van 0 graden naar 20 graden

Blijf op de hoogte en volg Anne

11 Mei 2019 | Verenigde Staten, Zion

Jeeh wat was het koud in Bryce rond het vriespunt en sneeuw...gelukkig hebben we verwarming in de camper...Ondanks het frisse weer hebben we gewandeld in Bryce....Iedere keer zijn we weer verbaasd over de schitterende natuur....door water en ijsvorming zijn zogenaamde hoodoos ontstaan. Na onze wandeling zijn we naar Zion national park vertrokken...weer andere natuur en ook hier weer ohhh’s en ahhhh’s....We zijn hier 2 dagen en vandaag zijn we naar een spookstadje (Grafton) geweest...verrassing van Ron en Theo ....nou het was echt een verrassingstocht (het begon met een verharde weg, toen een zandweg (door de bergen) ....en het laatste stuk (was blubber ) Moon en ik wilden perse dat we het laatste stuk per voet aflegden (de mannen vonden het natuurlijk onzin, maar de spiegel was er al zowat van afgetrild....en Moon en ik vonden het welletjes). We kwamen uiteindelijk op een idyllisch plekje (nou zo idyllisch was het vroeger niet in 1865. de indianen hadden een heel gezin uitgemoord in het dorpje). Het dorpje en de 6 huisjes deden denken aan de serie The little house on the prairie ...(butch cassidy and the sundance kid is hier opgenomen).nu is het een spookstadje (echt een spookstadje ....ik stond boven in het huis met veranda met Ron, het raam stond half open (waren van die schuiframen....ik stak mijn hand door het raam om een foto te nemen van het kerkje...valt het raam zo dicht (net als een quillotine) op mijn hand (alleen blauwe plek) Ron en ik schrokken ons kapot en gingen snel naar beneden....hoorden we ook nog een bons boven....zijn maar gauw het huisje uitgegaan....haha....s middags lekker geluierd...en s avond aan de pasta....morgen gaan we naar death valley

• 12 Mei 2019 - 08:21

Gitta:

Danjewel voor de mooie reisverslagen. Heerlijk om jullie te volgen. Heelhuids thuiskomen he.
    xxx-kusjes voor jullie allemaal.

• 12 Mei 2019 - 17:52

Jolien:

Huh wat bijzonder om zo’n temperatuur wisseling mee te maken.
    Het ziet er wel gaaf uit zo met het wit van de sneeuw.
    Pas je op Anne, ze noemen het niet voor niets zo

• 13 Mei 2019 - 21:13

Jenneke :

Ha lieve Anne,Theo, Moon en Ron,
    Ziet er fantastisch uit allemaal, wat een indrukwekkende ervaring! Vooral die snoeppotten Anne