op weg naar Bryce - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Anne Hofwegen-Ruhe - WaarBenJij.nu op weg naar Bryce - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Anne Hofwegen-Ruhe - WaarBenJij.nu

op weg naar Bryce

Door: Moon en Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

09 Mei 2019 | Verenigde Staten, Monument

9 mei 2019 van Monument Valley naar Bryce gereden circa 480 km
Onderweg bij Buffalo een heerlijk Buffalo hamburger met een frietje gegeten met een drankje (beker small). Goede hamburger……alleen dat brood kan mij niet zo bekoren (wee en zoet, zoals bij MC).
De natuur onderweg is prachtig en de wegen, alsmaar rechtdoor, soms wel 100km. Het rijden met de camper gaat prima, ook omdat de wegen rustig zijn, breed en veelal rechtdoor (haha). De verkeersregels zijn soms een beetje wennen (degene die het eerst bij de kruising is gaat voor, als je er allebei tegelijkertijd bent, gaat rechts voor; vaak laten ze ons voor gaan).
Het leven is hier relaxed, de mensen, de omgeving, het verkeer, je ziet wat het effect van ruimte is.
De campgrounds die wij bezoeken zijn prachtig. Tot nu toe midden in de natuur en full hook up (water, elektriciteit en afvoer bij je staanplaats). In de camper hebben we douche en toilet, gaat prima, maar we maken ook veel gebruik van de voorzieningen op de campgrounds (schoon, heel veel ruimte, en heerlijk verwarmd).
Het gaat heel goed samen in 1 camper, iedereen doet wat, het gaat eigenlijk vanzelf en natuurlijk hebben we (de zussen) zo op zijn tijd de slappe lach.

ps Remy bedankt voor je reactie m.b.t. 40 dezelfde foto's haha Moon is net als onze vader die blijft klikken als het niet snel genoeg gaat haha..

Ook alle anderen bedankt voor jullie reacties. Het is soms een beetje vlooien op die site, maar we doen ons best..........dikke kus van ons

• 11 Mei 2019 - 04:41

Jolien :

Leuk die foto’s erbij. Die hamburger en frietjes zagen er lekker uit!
    Ook leuk om te lezen hoe het jullie vergaat in de camper.
    Ik ben benieuwd wat jullie de komende dagen brengt :-)
    Wij gaan genieten van onze laatste volle dag in Italië x

• 11 Mei 2019 - 09:14

Gitta:

Wat een prachtige foto's. Nog heel veel mooie avonturen voor de boeg. :)
    Nog heel veel fijne dagen toegewenst lieverds.
    Kusjes vanuit een zonnig Amsterdam.